۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۳
کد مطلب : ۱۶۷۶۹
دستیار رئيس جمهور در امور اقليتهاي قومي و مذهبي:

دولت تصميم دارد استان چهارمحال و بختياري را قطب گردشگري کشور معرفي کند

این استان آب و هوا و طبيعت ممتازی دارد به علاوه اینکه هم مردم و هم تاريخ خيلي خوبي دارد، همه ي اينها براي اينکه اين استان به موقيعت گردشگري ممتاز تبديل شود را دارد.
دولت تصميم دارد استان چهارمحال و بختياري را قطب گردشگري کشور معرفي کند
به گزارش جهانبین، مشاور رئيس جمهور در امور اقليتهاي قومي و مذهبي در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي کوهرنگ خبر گفت: دولت در نظر دارد که استان چهارمحال و بختياري را بعنوان قطب گردشگري کشور معرفي کند.

دکتر علي يونسي افزود: همه مي دانند استان چهارمحال و بختياري استعداد هاي لازم را براي رسيدن به اين موقعيت مهم گردشگري دارد.

دستیار ارشد رییس جمهور ادامه داد: شهرستان کوهرنگ آب و هوا و طبيعت ممتازی دارد به علاوه اینکه هم مردم و هم تاريخ خيلي خوبي دارد، همه ي اينها براي اينکه اين شهرستان به موقيعت گردشگري ممتاز تبديل شود را دارد.

مشاور رئيس جمهور خدمت به مردم را اولويت اول دولت و رئيس جمهور خواند و گفت: دولت قبل از ورود به استان چهارمحال و بختياري، مشکلات را بررسي و رصد کرده است و کاملا مي داند که اين استان چه مشکلاتي دارد، بعضي از مشکلات خيلي قديمي هستند.

حجه الاسلام يونسي اشتغال را مهمترين مشکل مردم استان دانست گفت: اين استان مثل بعضي استانها از جمله لرستان، ايلام، کهکیلويه و بویر احمد جزء مناطق کمتر توسعه يافته است و نياز دارد که تصميمات مهمي براي اين استان گرفته شود.

يونسي در پايان گفت: خبر دارم دولت تصميمات مهمي را گرفته است و آقاي رئيس جمهور هم در اين سفر آن ها را اعلام خواهد کرد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

نوید مظفری
تو رو خدا تو دیگه حرف نزن

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۵۶:۳۰

12 Feb 2020